sâmbătă, 12 mai 2018

Radio cu TEA5767 comandat de ATTINY85 afisare pe OLED

Am testat un radio foarte simplu, cu TEA5767, comandat de ATTINY85 cu afisarea frecventei pe un OLED. Pentru cautarea posturilor am folosit o singura intrare cu 2 butoane.
Schema este urmatoarea:
Iar modulul cu TEA5767 este:

Deorece resursele lui ATTINY85 sint reduse am abuzat de google pentru a cauta ceva similar. Astfel am gasit aici un library minimal pentru TEA5767,  si aici pentru OLED.
Codul testat este pe github.
Initial am testat cu un OLED 128x64 apoi amgasit un 128x32.
Viteza de reactie este destul de buna, insa afisarea frecventei este putin intirziiata, refresh-ul se face la cca 2-3 secunde.
Imagini de la teste:
 In poza apar trei butoane pentru ca initial am vrut sa-i pun un buton pentru MUTE, insa codul actual ocupa 99%


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Amplificator ultra simplu cu MOS 40W/8Ohm la 2x30V

 Am început construcția unui amplificator cu tranzistori MOS după o schemă proiectată de Ionel Epure , care se împacă foarte bine cu boxele ...