sâmbătă, 11 ianuarie 2020

Ceas cu arduino pe VFD

Aveam un display VFD cu 7 segmente și 10 digiți  ce l-am primit de la Cristi Vasilache, și i-a venit rândul sa fie pus la muncă. După ce i-am identificat pinii, am încercat să-l fac să lucreze cu toti 10 digiții însă nu am fost mulțumit de rezultate. Acest display are 3,3V tensiune de filament, și începând de la 9,8V începe să devină vizibil.
Așa că l-am lasat doar cu 8 digiți  ca să-l pot comanda cu un MAX7219. Schema a devenit:

Pentru teste am realizat PCB-ul de mai jos căruia am uitat să-i pun rezistențele de pe ieșiri:
Desenul cablajului aici.
L-am testat cu un un arduino pe care am încărcat codul de ceas al lui Nicu  și a ieșit ca în pozele ce urmează:




Pînă gasesc timp să-i fac un PCB și la sursă l-am "adunat" temporar:





2 comentarii:

  1. Greetings Vlad

    Where, precisely, can I find the sketch of your project "Ceas cu arduino pe VFD"?

    You direct to the Nicu page but, there it is showing a 7-Segment display; is that sketch really?

    Another thing: How is it possible to print a PCB from its design (Fig. 2 in black & white)?

    Thank you very much

    RăspundețiȘtergere
  2. pcb here: https://1drv.ms/u/s!Ag3156arz2JqqiCbUBYOUyPOxW6P?e=55vN0a

    RăspundețiȘtergere

Amplificator ultra simplu cu MOS 40W/8Ohm la 2x30V

 Am început construcția unui amplificator cu tranzistori MOS după o schemă proiectată de Ionel Epure , care se împacă foarte bine cu boxele ...