sâmbătă, 15 august 2020

SMPS cu SG3525 si IR2110

 Am început teste la o nouă sursă în comutație stabilizată utilizând SG3525 si IR2110, Schema de pâna acum este cea de mai jos:

Am realizat-o din două module , o placă de forța și modul de comandă.

Pentru alimentarea cu 12V am folosit deocamdată un modul chinezesc însă urmează a fac unul propriu cu un cablaj adaptat, folosind  TNY266.

Cablajul a ieșit 10/10cm utilizând un transformator recuperat de la o sursa ATX și rebobinat, iar cel de comandă 4,5/5,5cm.

Transformatorul de curent este pe un inel de ferită recuperat de la un bec economic, și are 120 spire CUEm de 0,2mm pentru secundar, primarul având doar o spiră de trecere, iar cu aceste date protecția acționează la peste 300W

Câteva imagini din timpul realizării:

Deocamdata modulul de comandă nu este fixat pe placa de forța pentru a putea să verific mai usor semnalele.






Iar aici am adunat modulele:


2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nu am date despre transformator, este un miez fara intrefier, recuperat dintr-o sursa de copiator iar la calcul am ales Bmax=1700 pentru 50KHz, alegere ce s-a dovenit "norocoasa" in urma testelor si a functionarii ulterioare.

      Ștergere

Stabilizator reglabil 14V/1A de la 50V-300V cu IR2153

 Cu mult timp în urma am testat un stabilizator în comutație, reglabil cu IR2153 conform notei de aplicație din datasheet. Am reluat din nou...