duminică, 24 ianuarie 2021

Invertor cu SG3525 cu feedback

 Având nevoie de o sursă de curent mic (200mA) și tensiune mare(90V-200V) am realizat următorul invertor cu  SG3525 pe un miez de ferită recuperat. Va fi alimentat dintr-un spms 220/12/10A sau dintr-o sursă atx, funcție de consumul solicitat. Protecția este asigurată de smps.

Schema rezultată este:

Am pus un trimer pentru ajustarea optimă a frecvenței, deorece nu am datele feritei folosite.

Cablajul a ieșit așa:

Iar final:
Impulsurile sunt în grile, iar sarcina este de 70mA
Programul (în limba engleză) pentru calculul transformatorului este în onedrive.

2 comentarii:

  1. Va salut si va stimez pentru blog, pentru articole. Cum pot afla frecventa de rezonanta a unui traf de ferita sau inel? Bag un semnal si variez frecventa si la iesire masor cu osciloscopul la ce freq am amplitudinea cea mai mare? .Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ducu: Citeste aici: https://tahmidmc.blogspot.com/2013/02/ferrite-transformer-turns-calculation_22.html?fbclid=IwAR1wLHFVnw7kIg8h5nC-n6aABqDzAoBob_kO_1N9RprJfqvNotdsY53hc2w

      Ștergere

Stabilizator reglabil 14V/1A de la 50V-300V cu IR2153

 Cu mult timp în urma am testat un stabilizator în comutație, reglabil cu IR2153 conform notei de aplicație din datasheet. Am reluat din nou...