duminică, 30 iunie 2024

SPMS CU TNY266

 Am primit de un amic mai multe transformatoare capsulate care în urma testelor au rezultat că pot duce o putere de16W la 65KHz și 14W la 135KHz.

Astfel am realizat o sursă ce o voi folosi ca sursă aditională la urmatoarele SMPS-uri unde se va impune alimentare separată.

Am folosit un TNY266 smd cu schema din datasheet:

Desenul cablajului:
Realizat practic:
Am uitat să desenez acel condensator dintre minusul primar și secundar, dar s-a potrivit perfect lipit direct pe terminalele optocuplorului
Impulsurile în sarcină:

Test cu sarcina electronică alimentat dintr-o sursă de laborator de 0-400V/1A:
Dispersia temperaturilor după vreo 3 ore de test la puterea maximă (în realitate am nevoie de maxim 150mA):
Desenul cablajului este în onedrive.





2 comentarii:

  1. Do my apologize,about my limited knowlage.Can you tell me nomber of ferite winding..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The transformer is made by the factory, and the primary inductance is 570uH.

      Ștergere

SMPS 7V-18V cu TNY268 cu curent ajustabil

Inspirat de un clip video  ( detalii si aici ) am realizat o sursă de 14,2V cu curent constant reglabil. În secundar de fapt este aceeași id...