duminică, 27 august 2017

Ceas cu ATTINY85 Digispark, RTC, afisare pe I2C 7 segmente HT16K33

Sosise de ceva vreme un display  de 1,2" (3cm) cu interfata I2C,  controlat de HT16K33 si i-am utilizarea pentru carea fost construit impreuna cu un DS3231 si un modul ATTINY85 Digispark..
Trebuia sa iasa doar un ceas foarte vizibil, si sa aiba posibilitatea de ajustare a orelor si minutelor.

Schema de conectare este aici  Pentru reglaj am folosit tot 2 butoane de data asta legate fiecare pe cite un pin.
Dupa un pic de documentare si adaptari am reusit sa-l aprind.
Codul folosit impreuna cu bibliotecile utilizate aici
Prototipul l-am facut tot pe o placa te test cu sirme la care i-am atasat si o sursa:
Ulterior s-a facut o caseta din doua placi fata-spate una transparenta si una opaca, cu gauri pentru butoanele de reglaj.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Amplificator ultra simplu cu MOS 40W/8Ohm la 2x30V

 Am început construcția unui amplificator cu tranzistori MOS după o schemă proiectată de Ionel Epure , care se împacă foarte bine cu boxele ...