luni, 28 august 2017

Radio cu TEA5767, TFT 1,44", afisare nume post

Experimentul are ca sursa de inspiratie materialul lui Nicu Florica.
Nu aveam display de Nokia si m-am gindit sa adaptez codul pentru un TFT 1,44 cu ILI9163 similar cu cel din imagine.
Am pastrat schema de baza si am inlocuit display-ul de nokia cu TFT-ul de 1,44"
Modul de conectare este: (reiese si din cod)
CS               -D10
DC (A0)     - D8
RST            - D9
SCK            - D13
SDA            - D11 

LED, VCC   -5V
Button +        D7
Button -        D6
SDA radio     A4
SCL radio      A5

TEA5767 nu are capabilitati incluse pentru RDS, asa ca am ca am facut un artficiu de tipul:

if (current_freq==103.1) { display.setCursor(5,90);
   display.setTextSize(1);
   display.setTextColor(YELLOW,BLACK);display.print("Cultural   ");} 

Mai exact am scanat tot ce se putea receptiona aici, si am identificat dupa frecventa numele postului, si am adaugat if-urile ca mai sus. In cazul altor statii receptionate  "necunoscute" nu afiseaza nimic.
Finalizarea este cu arduino micro la 5V. Ulterior am micsorat fontul la afisarea frecventei ca 99.99MHz sa fie pe acelasi rind

Aici mai are atasat un mic amplificator cacu urma sa fie adaptat intr-o cutie

 Teste cu difuzoare recuperate dintr-un notebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Amplificator ultra simplu cu MOS 40W/8Ohm la 2x30V

 Am început construcția unui amplificator cu tranzistori MOS după o schemă proiectată de Ionel Epure , care se împacă foarte bine cu boxele ...