marți, 24 iulie 2018

Ceas cu reglaj pe lcd Nokia

Inspirat de articolul lui Nicu Florica am adaptat codul lui pentru un display Nokia. Am renuntat la ceasul analogic pentru ca rezolutia acestuia este doar de 64x64, si am adaugat un DHT11 pentru afisarea temperaturii si umiditatii. In plus am adaugat si o fotorezistenta care controleaza lumina de fundal pentru a-l face vizibil si pe timp de noapte. Cod pe github.
Si in aceasta situatie am cautat sa-l fac cit mai vizibil. Celelalte functionalitati sint cele descrise de Nicu Florica pe blog, partea de reglaj fiind identica.


I-am facut si o alimentare de back-up cu un acumulator de tip 18650
Schema de legaturi se poate deduce foarte usor din codul publicat pe github.
Display-ul Nokia e conectat conform:
//U8GLIB_PCD8544 u8g(13, 11, 10, 9, 8);// SPI Com: SCK = 13, MOSI = 11, CS = 10, A0 = 9, Reset = 8
In cazul meu: U8GLIB_PCD8544 u8g(8, 9, 12, 10, 11);
Senzorul DHT11 pe A0 si pe A2 fotorezistenta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Amplificator ultra simplu cu MOS 40W/8Ohm la 2x30V

 Am început construcția unui amplificator cu tranzistori MOS după o schemă proiectată de Ionel Epure , care se împacă foarte bine cu boxele ...