marți, 5 septembrie 2017

Ceas cu alarma si termometru cu STM32, TFT 2,8-ILI9341" , DS3231, DS18B20

Ca sa eliberez placuta de Arduino Mega ce o aveam blocata am adaptat codul lui Nicu de aici (el a folosit un Arduino Due) pentru functionare cu STM32, si desi am folosit citeva fonturi a incaput codul pe placuta cu STM32:




Legaturile se pot vedea si din cod care este aici impreuna cu bibliotecile folosite
Schema este aici.
#define ONE_WIRE_BUS PB1 senzorul de temperatura DS18B20

#define TFT_CS     PB13
#define TFT_RST    PB14                    
#define TFT_DC     PB12
//SCK   PA5
//SDI/MOSI    PA7

Butoanele le-am legat la plus 3,3V prin cite o rezistenta de 470 Ohm.

meniu= PA0;
 minus=PA1;
 plus=PA4;
 alarma=PB0;

buzzer PC13 --acum doar aprinde led-ul de pe placa de dezvoltare.

In mare parte am pastrat codul original unde am comentat ce nu se potrivea si am aplicat modificarile mele.
S-au pastrat toate functionalitatile descrise de Nicu la el pe blog.

Codul ocupa 87%, asa ca mai este loc si pentru alte idei.


5 comentarii:

  1. Test STM32 si tft 2.8" SPI, partea de touch ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua! Felicitări pentru un design grozav al ceasului!
    Din păcate, nu pot compila această schiță. Primesc multe erori. Sunt începător și nu am experiență în MCU.
    Am Blue Pill STM32f103C8t6 și ILI 9341.
    Îmi lipsesc bibliotecile obligatorii. ați putea să compilați această schiță și să-mi trimiteți .hex sau .bin.
    Voi fi foarte recunoscător.
    Cu respect Maciej

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mai mult de 5 ani de cind l-am testat si realizat. Acum e mai complicat sa refac proiectul. Dar imi amintesc ca nu a pus probleme deosebite, iar lib-urile folosite la acea vreme sunt urcate pe gitgub: https://github.com/vlad-gheorghe/Clock-with-STM32-an-DS3231-TFT2-8-ILI9341

      Ștergere
  3. Salut domnule Vlad!
    Multumesc pentru raspuns.
    Voi continua să caut biblioteca ili9341 necesară pentru acest proiect.
    Cu respect Maciek

    RăspundețiȘtergere

Amplificator ultra simplu cu MOS 40W/8Ohm la 2x30V

 Am început construcția unui amplificator cu tranzistori MOS după o schemă proiectată de Ionel Epure , care se împacă foarte bine cu boxele ...