luni, 11 septembrie 2017

Ceas cu arduino, DS1307, TFT 2,2" ILI9225, DHT11, encoder

Am reusit sa gasesc informatille despre un proiect mai vechi :

Este adaptat dupa informatiile lui Nicu de unde am preluat ideea de reglaj cu ajutorul unui encoder. Asta deoarece mi-a fost lene sa adaptez cutia pentru butoane de reglaj, Dupa cum se vede aveam cutia de la o chestie "similara" decedata, si am vrut sa-i scot encoderul in spate.In interior am "inghesuit" toate modulele. Am folosit un Arduino ProMini.
Tot pe spate i-am aplicat o baterie de telefon mobil cu un incarcator chinezesc, toate alimentate dintr-un alimentator ramas tot de la vreun telefon mobil.

Modul de conectare se poate deduce din cod unde este comentat. Codul si bibliotecile folosite sint pe github
Pentru display am folosit UTFT-ul incarcat pe github fiind singura arhiva ce avea suport pentru ILI9225. Daca folositi alt tip de display posibil sa mearga cu o versiune curenta de UTFT
Functionarea encoderul-ului se poate vedea tot din studiul codului, si e relativ simpla, la o apasare lunga intra in modul reglaj, rotire dreapta/stinga incrementeaza/decrementeaza , apoi la fiecare apasare scurta trece la pasul urmator, data, zi, an, ora, .... la finalul ciclului revine in ecranul de afisare curenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Amplificator ultra simplu cu MOS 40W/8Ohm la 2x30V

 Am început construcția unui amplificator cu tranzistori MOS după o schemă proiectată de Ionel Epure , care se împacă foarte bine cu boxele ...