vineri, 1 septembrie 2017

Test STM32 cu TFT 2,8"

Sosind citeva placute de la Andrei Timofte cu STM32 m-am hotarit sa testez aprinderea uui display TFT de 2,8" cu ILI9341 ce urmeaza a fi folosit impreuna cu STM-ul in alt proiect.
Placuta arata ca mai jos:
Dispunerea pinilor este urmatoarea:

Am incercat sa urmez pasii lui Nicu insa nu mi-a iesit, eu folosind UBUNTU 16.04, asa ca dupa ce am mai citit un pic abuzind de Google, am incercat calea de instalare de aici.

In Arduino IDE, click File -> Preferences. Then click on the edit button next to 'Additional Boards Manager URLs'. There, add the URL of the STM32duino boards manager package json file:
 http://dan.drown.org/stm32duino/package_STM32duino_index.json



 Dupa ce am aprins citeva led-uri dupa modelul lui Nicu am reusit sa ma "imprietenesc" si cu aceasta placa.
Testele cu led-ul nu le reiau caci sint relevante pe blog-ul lui Nicu.
Am trecut la aprinderea display-ului TFT de 2,8"
Am ales exemplu urmator:
Display-ul a fost testat pe Arduino si foloseste acelasi chip ILI9341 si am sperat sa se potriveasca si aceasta situatie.

Am modificat liniile de cod ca mai jos:
#define TFT_DC PB9
#define TFT_CS PB7
//RST PB8
//SCK/CLK PA5
//SDI/MOSI PA7
Adafruit_ILI9341 tft = Adafruit_ILI9341(TFT_CS, TFT_DC, PB8);

Am facut upload, am pus jumper-ul in pozitia normala, si am apasat butonul reset de pe placa.
Rezultatul este mai jos:








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Amplificator ultra simplu cu MOS 40W/8Ohm la 2x30V

 Am început construcția unui amplificator cu tranzistori MOS după o schemă proiectată de Ionel Epure , care se împacă foarte bine cu boxele ...