vineri, 27 septembrie 2019

Radio with TEA5767 on ATTINY85 with 7 segments HT16K33

Pentru un viitor proiect  am testat un radio foarte simplu cu TEA5767 ce m-a inspirat de aici: http://forklg.ru/viewtopic.php?f=98&t=1173
Testat pe arduino uno nu am reușit (pe display-urile ce le aveam disponibile) să-l fac să aprindă virgula decât în situația când frecvența afițată era mai mare de 100. Având o rezervă de module cu HT16K33 (drive LED cu interfață I2C) am înlocuit afișorul  cu TM1637, cu acesta pe I2C. Astfel a început să funcționeze normal. În plus i-am pus limite la frecvența minimă și maximă.  Unul din butoane incrementeză frecvența pozitiv, celălalt negativ.

if(f_ini<87.5) f_ini=87.5;
if(f_ini>108) f_ini=108;

Văzând gradul mic de ocupare a codului  și numărul mic de legături, am portat codul pentru ATTINY85.
Mai jos este poza cu modulul folosit.

Acesta din urmă are logica intrărilor pe invers, asa ca am legat rezistentele la plus pentru a nu mai face modificari in cod .
Am pus pe onedrive și un filmuleț scurt: https://1drv.ms/v/s!Ag3156arz2JqlTUW6c5FQ5a7g244?e=4wTOje

Încă mai există loc pentru a implementa și memorarea ultimului post, însă deocamdată nu mă interesează.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Amplificator ultra simplu cu MOS 40W/8Ohm la 2x30V

 Am început construcția unui amplificator cu tranzistori MOS după o schemă proiectată de Ionel Epure , care se împacă foarte bine cu boxele ...