sâmbătă, 28 septembrie 2019

Voltmetru dual cu AD7705 pe OLED I2C

Am testat funcționarea pe arduino nano a unui modul convertor analog digital  pe 16 biți cu AD7705 cu interfață SPI ca cel din poza de mai jos:


Modul de conectare la arduino se găsește aici, către finalul fișierului: https://github.com/kerrydwong/AD770X/blob/master/AD770X.h  :

pinMOSI = 11; //MOSI
MISO = 12; //MISO
SPIClock = 13; //SCK
CS = 10; //CS
RST=RST arduino

După ce am verificat (pe serial monitor) exemplul din lib, am conectat un OLED I2C 128x32, am pus V- (de la modulul CAN) la GND și am aplicat tensiune pe ambele V+ dintr-o sursă dublă cu reglaj independent, a ieșit ca mai jos:
 Aici se poate vedea valoarea sursei de semnal ce am aplicat-o pe cele două intrări V+:
Precizia si liniaritatea (pe o plajă de 0-1,5V) par să fie destul de bune, cel puțin comparativ cu aparatul de măsură folosit.
Codul testat este pe github.

Update 25-apr-2022

L-am adaptat pentru afișare tensiune și curent.
Tensiunea măsurată

Și curentul măsurat:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Amplificator ultra simplu cu MOS 40W/8Ohm la 2x30V

 Am început construcția unui amplificator cu tranzistori MOS după o schemă proiectată de Ionel Epure , care se împacă foarte bine cu boxele ...